Shoppen bij Damp-e voor de beste Vype producten

Er zijn de laatste jaren een hele hoop vaste rokers die van hun verslaving af willen komen. Om de overstap net even iets makkelijker te maken is het een optie om eerst te kiezen voor een elektrische sigaret. Het merk wat zich echt weet in te zetten voor deze groep rokers is Vype. Dit Britse merk krijgt steeds meer voet aan de grond in ons land, vandaar dat er zoveel mensen momenteel een Vype kopen. Bij Damp-e hebben wij dit merk uiteraard in het assortiment, tijd om wat meer te weten te komen over Vype!

Een kind kan de was doen – hoge gebruiksvriendelijkheid

Het allergrootste voordeel van de producten van Vype is het feit dat ze ontzettend eenvoudig te bedienen zijn. Het team van Vype heeft zelf een achtergrond in de tabaksindustrie, hierdoor weten zij als de beste waar je als beginnende roker aan zit te denken voor jouw aankoop. Dit is dan ook de reden dat zij gebruiksvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel hebben staan. De elektrische sigaretten zijn super eenvoudig op te laden en te bedienen, en de pods zijn super eenvoudig te vervangen. Dit maakt het voor de beginnende elektrische roker een stuk eenvoudiger om kennis te maken met de elektrische sigaret. Geen rare knopjes of allemaal vage functies, maar een product wat gewoon gelijk werkt wanneer je op de knop drukt. Een goed product hoeft niet té geavanceerd te zijn.

Zeer hoge kwaliteit producten bij Vype

Er is een andere reden dat Vype zo populair is onder de gebruikers, dit is het feit dat het team van Vype elke keer weer een uitzonderlijke kwaliteit weet te leveren. Zij maken het mogelijk voor iedere roker om voor jarenlang plezier te hebben van de aankoop. Deze hoge kwaliteit is goed terug te zien in het professionele design van de producten van Vype. Van buitenaf kan je niet echt zien dat het een elektrische sigaret is, veel mensen vinden dit discrete design erg prettig.

Beginners kiezen massaal voor Vype

De meeste beginners die net het elektrisch roken leren kennen zullen er goed aan doen om een product van Vype te kopen. Eenvoudige werking in combinatie met de hoge kwaliteit maakt het een uitstekend product voor de beginnende roker. Bij Damp-e ben je aan het juiste adres voor alle producten van dit bekende Britse merk, altijd weer snel en voordelig in huis!

 

 

538 behoud grootste marktaandeel in Nederland

De aandelen cijfers voor  van het Nationaal Luister Onderzoek van de eerste  periode zijn weer bekend gemaakt. Radio 538 heeft zijn grootste marktaandeel weten te behouden en heeft dit zelfs weten te laten stijgen.  Gedurende deze periode hebben  ze de 1ste plaatsen in alle belangrijke commerciële doelgroepen.  Bij de 20 tot 34 jarige doelgroep kent men een stijging naar  20,4% . Bij de grotere doelgroep van 20 tot 49 jaar  kent men nog steeds een marktaandeel van 18.9% , dit houd in dat er een stijging van 23% is sinds het jaar voordien. Ook in de doelgroep van 10 jaar en ouder is de Radio 538 veruit de marktleider. In alle bovenstaande doelgroepen is radio 538 op plaats 1 terug te vinden.  Radio luisteren Nederland is nog altijd populair, alleen zien we wel een veranderingen richtingen online luisteren naar radio’s.

Radio 10 is tijdens de laatste periodes steeds blijven stijgen, ook bij dit onderzoek blijven de luistercijfers de lucht in gaan.  Momenteel zijn ze al in het bezit van 4,9% marktaandeel, dit is een stijging van 0,5% sinds de vorige meeting. In dezelfde periode vorige jaar had Radio 10 nog ‘maar’ een marktaandeel van 3,4% en is dus maar liefst 1,5% gestegen  op één jaar tijd.

De programma directeur van Radio 10 heeft ook een paar woordjes over deze stijging  te zetten.  Hij verteld dat het natuurlijk iedereen zijn doelstelling is om te blijven groeien en  het radio 10 lukt is hem zeer blij gesteld.  Met het ‘feel good’ programma dat ’s morgens word afgespeeld en de avondshow met Robvan Someren hebben we al 2 programma’s die de klanten aantrekken.  Het is ook fijn om te zien dat radio 10 meer en meer bekend word bij de mensen.

Ook Radio Veronica is de goede weg aan het opgaan met de vernieuwde programmering. In de doelgroep van 25 tot 54 jaar is het marktaandelen ook gestegen met 0,4 procent wat toch positief is aangezien dit een groot deel van het publiek is.

 

http://www.radioguide.fm/