Een inspirerende werkplek voor uw personeel? lees dan deze blog

WIlt u gebruik maken van een unieke bedrijfslocatie of evenementenlocatie? Wij van C-Bèta bieden naast unieke evenementenlocatie ook bijzondere werkplekken in omgeving van Amsterdam aan. Een toplocatie in de Valley op Schiphol Trade Park. Onze locatie is een voorbeeld van circulair denken. Het is de ideale plek voor iedereen die iets wil met circulaire economie. 

De meest unieke locatie rondom Amsterdam

Een afwisseling in werkplek prikkelt het brein van uw werknemers. Hoe unieker de locatie hoe meer het uw personeel ook inspireert. WIj bij C-Bèta bieden circulaire en duurzame werkplekken. Zo kan u uw personeel meer bieden dan wat ze nodig hebben, een kop koffie, laptop en snel internet. U kunt o onze locaties ook andere ondernemers tegenkomen, het is een verzamelplaats van mensen die duurzaaamheid en ambitie combineren voor een succes.Het uitgangspunt van C-Bèta is daarom ook om bijna geen gebruik te maken van nieuwe grondstoffen. Dit is waar wij voor staan. U gaat werken in  één van de meest speciale werkplek in Nederland, hier speelt circulair een belangrijke rol speelt. Op zoek naar een of meerdere werkplekken in de omgeving van Amsterdam? Neem dan contact met ons op. Samen bekijken we de mogelijkheden.

 

Flexibele werkplekken in Hoofddorp

‘Het nieuwe werken’ faciliteert een mobiele levensstijl. Bij C-Bèta verlengen we de levensduur van producten zodat deze ideale werkplek een inspiratiebron is. We zijn er voor iedereen van ondernemers tot overheden, investeerders, onderzoekers en adviseurs. Een flexibele werkplek bij C-Bèta is de perfecte locatie om voor jouw en je ambities. Deze one-of-a-kind werkplek is van verschillende fcailiteiten. Zo kun je, als je bij C-Bèta komt werken, gebruik maken van de handige community app. Hier kun je gemakkelijk informatie uitwisselen met andere deelnemers in de community of bijvoorbeeld een ruimte reserveren. 

Leer meer over onze unieke evenmentenlocaties

Wij bieden unieke evenementenlocaties aa doordat al onze locaties circulair en duurzaam zijn. Dit bevorderd unieke concepten en ideeën bij uw personeel. Wij bieden verschillende ruimtes aan. Hierdoor is er altijd een ruimte die aansluit bij  al jouw wensen. Zo hebben wij een ruimte voor grote groepen, voor 100 mensen maar deze kan ook nog uitbreiden. Dit maakt  de ruimte geschikt voor het geven van  presentaties en workshops, ook is het geschikt voor personeelsfeesten en standruimte.  Ook heeft u de mogelijkheid uit één van onze kassen als unieke evenementenlocatie. Zo beschikt onze grootste kas over 50 plaatsen en  een bar.  Zijn deze ruimtes nog iets te groot voor u dan bieden wij ook nog kleinere ruimtes aan zoals de  ODS Container of de Finch. Deze zijn ideaal als evenementenlocatie voor kleine vergaderingen, presentaties of één-op-één-gesprekken.

Wat u ook zoekt bij C-Bèta heeft u veel mogelijkheden. Wij hebben diverse werkplekken in Amsterdam en evenementenlocatie in Amsterdam aan. Neem vrijblijvend contact met ons op.

https://c-beta.nl/

Coching en outplacement

Amsterdam, 1 september 2019

Wanneer je jezelf wilt ontwikkelen, kan het heel handig zijn om je daarbij te laten ondersteunen door een coach. Een coach kijkt eerst naar wat je wilt en maakt samen met jou een plan. Dat ga jij uitvoeren en de coach helpt jou daarbij.

Er zijn duizenden redenen om een coach in te schakelen. Misschien wil je voor jezelf beginnen, misschien wil je een andere baan, misschien wil je verhuizen, wie weet. Je kunt ook coaching gebruiken om hetgeen je al doet nóg beter te doen.

De duur van een coachingstraject is heel verschillend. Coaching kost gemiddeld € 85,00 per sessie (inclusief btw). Voor bedrijven zijn de tarieven op aanvraag.

Outplacement

Soms is het onvermijdelijk dat de wegen van een organisatie en een medewerker zich scheiden. Dit kan het gevolg zijn van bijvoorbeeld een reorganisatie, niet optimaal functioneren of verstoorde arbeidsverhoudingen. Daarom kan het zeer nuttig zijn om je middels outplacement-coaching te laten ondersteunen bij het werken aan een nieuwe toekomst en het vinden van een nieuwe baan.

Meestal ziet outplacement er als volgt uit:

• koersonderzoek (levensloop, persoonlijke voorwaarden voor vitaliteit en zingeving, inspiratiebronnen, kwaliteiten en valkuilen)

• arbeidsmarktverkenning en beroepenoriëntatie (sturingsmechanismen, drijfveren en ambities worden in kaart gebracht en gekoppeld aan concrete mogelijkheden op de arbeidsmarkt). Dit is een belangrijk onderdeel in een outplacementtraject omdat hier de richting voor de toekomst wordt bepaald.

• begeleiding bij baanverwerving (curriculum vitae, sollicitatiebrieven, sollicitatiegesprekken, netwerken en jobhunten)

Het resultaat van outplacement is dat de medewerker een nieuwe, passende baan vindt buiten de huidige organisatie.

Coaching wordt ook vaak ingezet bij loopbaanbegeleiding, tweede spoor trajecten, re-integratie, outplacement, trainingen, samenwerking, begeleiding richting ondernemerschap, ADD coaching, Ziektewet, WAJONG, stress. Noem maar op.

Meer informatie over coaching, outplacement en re-integratie is terug te lezen op de website Outplacementverzekering.nl. Je leest hier ook meer over de verschillende vormen van outplacement en loopbaanbegeleiding.

   

Outplacement in Amsterdam

https://www.outplacementverzekering.nl

Uw administratie uitbesteden: de voordelen

Bent u onnodig veel tijd kwijt aan het bijhouden van alle administratie? Administratie uitbesteden is wellicht een grote voor u. Toch zitten er erg veel voordelen aan uw loonadministratie uitbesteden en salarisadministratie uitbesteden. Op zoek naar salarisadministratie in Valkenswaard of administratiekantoor in Valkenswaard? U leest het in deze blog.

Administratieve dienstverlening ZZP en MKB

Er zijn tal van bedrijven voor het uitbesteden van uw administratie. Sommige bedrijven zijn goed in de administratie van ZZP’ers, terwijl andere bedrijven beter zijn in de administratie van een MKB. Wanneer u uw administratie wilt uitbesteden, kijk dan goed naar wat voor bedrijf u kiest. Een boekhouder voor ZZP’ers heeft waarschijnlijk niet de capaciteit voor de administratie van een MKB. Kijk ook goed naar wat voor taken zij uitvoeren en of u al uw administratieve zaken kunt uitbesteden. Ook de ervaring van het bedrijf zegt veel. Een bedrijf dat taken uitvoert voor soortgelijke bedrijven weet het reilen en zeilen van deze bedrijven. Zo kan het kantoor jouw administratie gemakkelijker oppakken.

Waar moet u op letten?

Waar moet u op letten bij het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Het is belangrijk dat u zelf het overzicht en de feeling houdt met het bedrijf, zodat u weet hoe alles loopt en waarom dat zo is. Weten wat er speelt en hoe baten en kosten zich tot elkaar verhouden is erg belangrijk. Alert blijven is één van de meest belangrijke punten. Zo blijft u altijd aan het roer staan van uw eigen bedrijf. Spreek daarnaast ook altijd uw verwachtingen uit wanneer u uw administratie uitbesteed. Welke taken moeten worden uitgevoerd? Hoe en wanneer wilt u dit geregeld hebben? Hoe wilt u dat de facturen eruitzien? Dit zijn allemaal zaken waar over nagedacht moet worden om alles vlekkeloos te laten verlopen. Besteed uw administratie uit, maar blijf alert. Zo heeft u het meeste baat bij het uitbesteden van uw administratie.

Waar moet u op letten?

Waar moet u op letten bij het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Het is belangrijk dat u zelf het overzicht en de feeling houdt met het bedrijf, zodat u weet hoe alles loopt en waarom dat zo is. Weten wat er speelt en hoe baten en kosten zich tot elkaar verhouden is erg belangrijk. Alert blijven is één van de meest belangrijke punten. Zo blijft u altijd aan het roer staan van uw eigen bedrijf. Spreek daarnaast ook altijd uw verwachtingen uit wanneer u uw administratie uitbesteed. Welke taken moeten worden uitgevoerd? Hoe en wanneer wilt u dit geregeld hebben? Hoe wilt u dat de facturen eruitzien? Dit zijn allemaal zaken waar over nagedacht moet worden om alles vlekkeloos te laten verlopen. Besteed uw administratie uit, maar blijf alert. Zo heeft u het meeste baat bij het uitbesteden van uw administratie.

Op zoek naar een boekhouder in Valkenswaard? Of een administratiekantoor in Veldhoven? Dan bent u bij AD-Vi aan het juiste adres. 

https://www.advi.nl

Linnen gordijnen op maat

Met Linnen gordijnen brengt u sfeer aan in elke ruimte. Bij Linnengordijnenshop kunt u gratis uw linnen gordijnen bestellen. Wist u ook onze linnen gordijnen op maakt gemaakt worden? Nieuwsgierig geworden naar ons? Lees dan deze blog. 

Perfect aansluitende gordijnen

Al onze linnen gordijnen worden gratis voor u op maat gemaakt. U kiest niet alleen het materiaal en de kleur, maar bepaalt ook zelf de afmetingen, de voering en de afwerking. Zo bent u verzekerd van linnen gordijnen die uitstekend aansluiten op uw raam én perfect passen bij uw interieur. Kiest u voor linnen, linnenlook of transparant? Wilt u de gordijnen gratis laten voeren? Hangt u de gordijnen aan een rail of roede of kiest u voor losse ringen of zeilringen? De mogelijkheden zijn eindeloos. Om er voor te zorgen dat de gordijnen goed hangen, is het belangrijk om uw raam vooraf zorgvuldig op te meten. U meet de totale breedte, de totale hoogte en de breedte van het linker- en het rechter deel. Voor het meten van de hoogte moet u rekening houden met de ophangmethode. Bij rails, een roede of ingeslagen ringen meet u vanaf de bovenkant van de rail tot de vloer of vensterbank. Bij een roede met losse ringen meet u vanaf de onderkant van de grote ring tot de vloer of vensterbank.

Linnen gordijnen voeren?

Het voeren van gordijnen heeft een aantal voordelen. Zo beschermt u de linnen gordijnen tegen het zonlicht en behouden ze daardoor beter hun kleur. Daarnaast geeft de voering de gordijnen extra volume. Hierdoor vallen ze mooier en wordt het stoere effect van linnen versterkt. Ook heeft het voeren van gordijnen een isolerende werking. De warmte wordt in de zomer buiten gehouden, en in de winter gaan ze juist de kou en tocht van buiten tegen. Met gevoerde linnen gordijnen wordt tevens de doorkijk voorkomen, ook wanneer u ‘s avonds binnen het licht aan heeft. De voeringstof is verkrijgbaar in meerdere kleuren én meerdere diktes. Zo kunt u kiezen voor lichtdoorlatende linnen gordijnen of geheel verduisterende gordijnen. Deze laatste zijn uitermate geschikt voor in de slaapkamer. De verduisterende gordijnen blokkeren het daglicht van buiten. Zo kunt u ‘s ochtends lekker lang blijven liggen.

Welke kleur kiest u?

Wanneer u kiest voor linnen gordijnen, heeft u keuze uit maar liefst twaalf verschillende kleuren. Van maagdelijk wit tot stoer donkergrijs of antraciet. En van een natuurlijke naturel kleur tot het warme taupe. Door dit brede aanbod vindt u altijd wel een kleur die past bij uw interieur. Bent u op zoek naar iets tijdloos dat makkelijk te combineren is met andere kleuren? Kies dan voor de populaire kleur peper & zout. Deze combinatiekleur bestaat uit gebleekt linnen en naturel linnen.

Linnen gordijnen zijn niet voor niets zo populair. De mogelijkheden zijn eindeloos en u bent verzekerd van een sfeervolle toevoeging op uw interieur. Linnen gordijnen maken het helemaal af. Bij Linnengordijnen bestelt u de gordijnen makkelijk en snel via onze webshop. Al onze gordijnen worden gratis gevoerd en op maat gemaakt. Ook kunt u bij ons terecht voor gratis advies. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Of wilt u meer weten over onze inmeet- en montageservice? Neem dan vooral contact met ons op.

https://www.linnengordijnenshop.nl/

Opzoek naar een allesreiniger? Kies dan voor Hofkens HIG

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Opzoek naar een specialistisch schoonmaakbedrijf?

Schoonmaakbedrijf Hofkens HIG in Tilburg en Den Bosch werkt alleen met de beste materialen. Dit doen zij volgens een vast werkprogramma hiermee verzorgen zij de schoonmaak, zodat u zich altijd kunt blijven focussen op alleen uw eigen werk. Hierdoor bent u altijd verzekerd van een schone werkomgeving.

Werkomgevingen van Hofkens HIG: diversiteit

Ons klantenbestand is uiteenlopend. Waardoor onze Allesreinigers ervaring hebben met werkomgevingen in verschillende branches . Zo hebben ze ervaring in het schoonmaken van zwembaden, scholen en trappenhuizen. Ben je benieuwd naar de andere mogelijkheden voor u? Neem dan contact met ons op. We kijken graag samen wat uw wensen en behoeftes zijn en zorgen voor een perfect op maat schoonmaakprogramma.

Industriële reiniging

Zoekt u een schoonmaak partij die ervaring heeft met industriële reiniging? Dan zijn wij van Hofkens HIG de ideale schoonmaak partij voor u. Onze medewerkers hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgebouwd in onder andere de industriële sector. Hierdoor zijn ze bekend met zowel lichte als zware industriële schoonmaakactiviteiten: niets is te gek voor ons.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://www.hotspotmagazine.nl/

Tijdelijke bewaking door camera’s

Door onder andere gebruik te maken van mobiele camerabewaking kan je tijdelijk de beveiliging van een locatie verhogen. Wanneer het gaat om een bedrijfspand zal er eerder voor permanente camerabewaking gekozen worden. Dit wordt toch een stuk lastiger wanneer het gaat om een tijdelijke locatie zoals bijvoorbeeld bij een evenement of festival, tijdens een shut down of bij een opslagplaats. Daar zal dan ook al snel gekozen worden voor mobiele camerabewaking. Daarmee is er zicht op het gehele terrein en kan er snel ingegrepen worden als er iets mocht gebeuren. Wie de toegang tot de camerabeelden heeft wordt per situatie bekeken. Dit kan het bedrijf zelf, het bewakingsbedrijf of eventueel zelfs de politie

Waaruit bestaat mobiele camerabewaking

Een @VIEW camerabewakingssysteem bestaat uit één of enkele PTZ-camera’s. PTZ staat voor pan-tilt-zoom. Indien de situatie het nodig heeft, kunnen er eveneens thermische camera’s geplaatst worden. Het is een plug and play systeem, wat betekent dat het meteen functioneert zodra het is aangesloten op stroom. Mobiele camerabewaking kan worden aangezet wanneer het nodig is. Bijvoorbeeld bij aanvang van een festival zodat er in de gaten gehouden kan worden of er iets gebeurt op het terrein. Een veelgebruikte toepassing is bij een bouwwerf waarbij er kostbaar materiaal ligt. Wanneer de werkdag erop zit en alle werkers naar huis zijn, wordt de mobiele camerabewaking gestart en is het materiaal daarmee beveiligd.

 

G4S gaat voor @VIEW

@VIEW is een camerabewakingssysteem dat door G4S Safety solutions wordt aangeraden om te gebruiken op locaties waarbij tijdelijk camerabewaking nodig is. Het betreft een slim systeem dat door het analyseren van de videobeelden personen kan detecteren. Wanneer @VIEW heeft geconstateerd dat er mogelijk een ongeregeldheid optreedt worden de beelden daarvan doorgestuurd naar G4S. Een medewerker van G4S gaat vervolgens, eventueel samen met de klant, na of het inderdaad om een incident gaat. Is dit inderdaad het geval handelt G4S volgens een vooraf met de klant afgesproken procedure. Er kan bijvoorbeeld worden besloten het licht aan te doen op de locatie, het inschakelen van de politie of het sturen van een mobiele interventieploeg. Na afloop wordt er een rapportage gemaakt over welke acties zijn ondernomen en wat de resultaten daarvan waren.

Begin jij binnenkort als developer via de .Net vacature?

Jij wilt bij je sollicitatieprocedure toch ook een vaste en persoonlijke recruiter? Bij WR zorgen ze voor een recruiter die speciaal zoekt naar het bedrijf waar jij het allerliefste voor werkt. Lijkt een vacature als assistent accountant, mechanical engineer of binnen systeembeheer jou wel wat? Of ben je verkocht aan de wereld van .Net en kies je liever voor een van de vacatures als .Net Developer? In dat geval zit je bij WR op de juiste plek. Dit bedrijf selecteert jou op basis van jouw deskundigheid en capaciteiten. Hierdoor weet je zeker dat de vacature perfect aansluit bij wat je kan en wil. Geïnteresseerd? Contact opnemen doe je binnen een paar muisklikken!

Waar in Nederland vervul jij het liefste een vacature als bijvoorbeeld mechanical engineer?

Je wilt het liefst een baan vinden dichtbij jouw woonplaats. Dat is begrijpelijk. Bij WR filter je online eenvoudig op de voorkeur van de regio die jij wilt. Ben jij gespecialiseerd in een vak en wil je deze kennis graag overdragen binnen een bedrijf? In dat geval kan een vacature, zoals mechanical engineer, assistent accountant of systeembeheer, interessant voor je zijn. Ligt jouw specialisatie op het gebied van Web, Cloud of ICT? En sluiten PHP Developer, Back-end of .Net vacatures bij topbedrijven naadloos aan op jouw interessegebied? Ook dan is het interessant om een kijkje te nemen in het vacature-aanbod van WR. Waar in Nederland ga jij het liefste fulltime aan de slag?

Vind jouw droombaan en reageer vandaag nog op een vacature als mechanical engineer

Jij bent net afgestudeerd en daarom op zoek naar een mooie startersbaan die aansluit bij je studie. Of je wilt na jaren werkervaring toch een keer switchen van baan. Het zijn slechts een aantal voorbeelden van situaties waarbij je soms wel wat hulp kunt gebruiken tijdens het zoeken naar een baan. Kijk in dat geval naar het aanbod aan vacatures van WR. Heb je altijd al gedroomd van een baan als assistent accountant, mechanical engineer of een baan binnen systeembeheer en lijkt deze vacature je wel wat? Of ben je een rasechte .Net developer en lijken .Net vacatures je wel interessant? Voer jouw droomfunctie online in en de regio waar je het liefste werkzaam bent. Wellicht vind je vandaag al jouw nieuwe baan tussen de veelzijdige vacatures voor systeembeheer!

Wij staan 24/7 voor u klaar

Wanneer u op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf met alles onder één dak, zorgt Hofkens HIG voor een passende oplossing. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over uw kantoorpand of bedrijfsruimte. Wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? Zij deinzen nergens voor terug en pakken alles met beide handen aan. Meer weten over de schoonmaakwerkzaamheden van Hofkens HIG? Lees er alles over in deze blog.

Hofkens HIG staat 24/7 voor u klaar

Op een schoonmaakbedrijf wilt u natuurlijk altijd kunnen vertrouwen. Naast onze schoonmaakdiensten, bieden wij ook een 27/4 calamiteitenservice. Zo kunt u altijd op ons vertrouwen, ook in noodsituaties. Zit uw riolering verstopt? Ook dan staan wij gelijk voor u klaar. Dag en nacht. Sommige situaties vragen om acute hulp. Denk maar eens aan een hevige regenbui of storm. Natuurlijk wilt u dat een verstopping dan meteen opgelost wordt. Bij Hofkens HIG snappen we dit. Daarom bieden wij graag onze 24/7 calamiteitenservice aan. Snel handelen zorgt namelijk ook voor minder schade. Onze 27/4 calamiteitenservice biedt daarom een snelle, gerichte oplossing, ook op feestdagen. Hofkens HIG kan uw afvoer of riool ontstoppen, maar bijvoorbeeld ook graffiti verwijderen. Onze Allesreinigers steken écht 24/7 de handen uit de mouwen. Hofkens HIG als reguliere schoonmaak in Waalwijk en als reguliere schoonmaak in Moerdijk, staat voor u klaar.

Door heel Nederland

Vraagt u zich af of een schoonmaakbedrijf in Waalwijk of een schoonmaakbedrijf in Moerdijk iets voor u is? Hofkens HIG is voor iedere schoonmaakklus de juiste partij. Dagelijks gaan onze Allesreinigers erop uit om de schoonmaak van honderden panden in Nederland te verzorgen. Ook deinzen wij niet terug in productie- en industriële omgevingen. Niets is voor ons te gek. Diversiteit houdt ons scherp. Zo werken wij voor onder andere kantoorpanden, onderwijsinstellingen en zorginstellingen. Ook zwembaden, sportscholen of sporthallen is geen probleem voor Hofkens HIG. Daarom kunt u voor de reiniging van trappenhuizen bijvoorbeeld ook bij onze Allesreinigers terecht. Wij werken op verschillende locaties en zijn bekend in elke omgeving. De mogelijkheden zijn eindeloos. Graag kijken wij daarom samen met u naar alle mogelijkheden en een passende oplossing.

Dienstpakketen van Hofkens HIG

De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn niet alleen inzetbaar voor de reguliere schoonmaak in Waalwijk of de reguliere schoonmaak in Moerdijk. Onze Allesreinigers zijn bijvoorbeeld ook gespecialiseerd in sanitaire reiniging en industriële schoonmaak. U kunt bij Hofkens HIG dus terecht voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Wij bieden namelijk écht alles onder één dak. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Waalwijk voor de reiniging van uw trappenhuis? Of naar een schoonmaakbedrijf in Moerdijk voor een complete industriële reiniging? Ook glasbewassing is geen probleem voor onze Allesreinigers. Daarnaast verzorgt Hofkens HIG ook ander specialistisch werk, denk aan schoonmaak in de voedingsindustrie. Door onze kennis en expertise op het gebied van veiligheid en hygiëne kunnen wij alle schoonmaakklussen aan. Van het reinigen van trappenhuizen en gevels, tot onze rioolservice en 24/7 calamiteitenservice. Hofkens HIG steekt graag de handen uit de mouwen en pakt elke klus met beide handen aan.

Hofkens HIG biedt dus alles onder één dak en zorgt ervoor dat u altijd een team van Allesreinigers voor u klaar staat. Wij zijn niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Waalwijk, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Moerdijk. Benieuwd geworden of wilt u nog meer informatie over onze schoonmaakklussen op maat? Neem dan zeker contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/

Personeel inhuren via een payroll bedrijf? Ken de voordelen!

Werken met personeel van een payroll bedrijf kent diverse voordelen. Zo is het payroll bedrijf de juridisch werkgever van het personeel. Hierdoor hoeft u bijvoorbeeld niet de salarisadministratie te doen. Hierdoor heeft u ook geen werkgeversrisico’s. Zelfs de verzekeringen en afhandeling bij ziekte of arbeidsongeschiktheid worden door een ervaren payroll bedrijf als Uitzendbureau Brabant voor u geregeld. Het werken met personeel op basis van payroll komt van pas in allerlei verschillende sectoren, omdat het personeel erg flexibel in te huren is. Dit is handig in bijvoorbeeld in de transport en industrie, maar ook in bijvoorbeeld de horeca waar het extra druk kan zijn in de zomermaanden en tijdens de feestdagen.

Een payroll bedrijf voor verschillende sectoren

U bent werkzaam in de horeca, de transportwereld of de retail. Dan kan het altijd zo zijn dat u in de ene periode meer personeel nodig heeft dan in de andere periode. Het werken met een deskundig payroll bedrijf als Uitzendbureau Brabant biedt dan de oplossing. U huurt eenvoudig personeel in op de momenten wanneer u dat nodig heeft. Bevalt de werknemer? Dan kunt u deze op basis van tijdelijke contracten tot wel 5,5 jaar bij uw organisatie laten werken. In vergelijking met het zelf aannemen van personeel is dit dus een stuk langer! Daarnaast is het werken met personeel van een payroll bedrijf erg fijn, omdat het payroll bedrijf de juridische werkgever van het personeel is en u dus zelf niets hoeft te regelen met betrekking tot bijvoorbeeld salarisadministratie en ziekteverzuim.

Personeel met een contract van bepaalde tijd tot 5,5 jaar bij een payroll bedrijf

Hoe uw organisatie er over vijf jaar uitziet is lastig te zeggen. Daarom kan het lastig zijn om personeel aan te nemen. Als u zelf personeel aanneemt mag u deze tot maar een paar jaar een contract aanbieden van bepaalde tijd. Daarna moet u uw personeel een contract voor onbepaalde tijd aanbieden. Dit is erg vervelend wanneer dit om bepaalde redenen niet kan. Huur daarom uitzendkrachten van Uitzendbureau Brabant in. Een deskundig payroll bedrijf. Bij dit payroll bedrijf kunt u flexibel personeel inhuren waarbij het payroll bedrijf de wettelijke wetgever is. Het grote voordeel hiervan is dat u contracten van bepaalde tijd kunt aanbieden tot wel vijf jaar! Dit is de perfecte oplossing wanneer u deskundig personeel lang in uw bedrijf wilt laten werken.

Hofkens HIG is uw partij voor het zorgeloos uitbesteden van de schoonmaakwerkzaamheden

Al uw schoonmaak onder één dak? Met Hofkens HIG besteed u al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit. Geen zorgen meer over het schoonmaken én schoonhouden van uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Maar wat zijn de voordelen van schoonmaak uitbesteden aan Hofkens HIG? Voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? U leest er alles over in deze blog.

Kwaliteit en veiligheid

kwaliteit en veiligheid hier staat Hofkens HIG voor. Deze kernwaarden zijn terug te vinden in ons welbekende ‘oranje ‘ bloed. De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn goed geschoolde mensen die alle kennis hebben omtrent schoonmaak en hygiëne. Onze medewerkers zijn niet alleen in staat om te beoordelen wat schoon is en wat niet, maar weten ook op welke plekken de meeste bacteriën zich ophopen. Hierdoor wordt er uiterst efficiënt schoongemaakt. Zo wordt er geen onnodig tijd gestoken in het schoonmaken van minder belangrijke zaken. Het schoonmaakwerk gebeurt ook niet simpelweg ‘op het oog’. Want Hofkens HIG beschikt over verschillende certificaten, zoals ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat u te krijgt met experts op het gebied van schoonmaak. Ook is Hofkens HIG partner van verschillende organisaties. Hierbij kan gedacht worden aan SIEV, Code verantwoordelijk Marktgedrag, Stichting Industriele Reiniging en Vereniging Schoonmaak Research. Hofkens HIG is uw partij voor een professioneel schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal.

Reguliere schoonmaak

Bij Hofkens HIG is een van de belangrijkste diensten, reguliere schoonmaak. Want een schoon pand of een schone bedrijfsruimte is het visitekaartje van uw bedrijf. Bij ons kunt terecht voor al uw schoonmaakonderhoud. Of u nu op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal, Hofkens HIG verzorgt met alle liefde de reguliere schoonmaak van uw kantoorpand of bedrijfsruimte. Wat valt er onder de werkzaamheden van reguliere schoonmaak? Dit leggen we kort aan u uit. Bij reguliere schoonmaak kunt u onder andere denken aan stof afnemen, stofzuigen, stofwissen, moppen, prullenbakken legen en inventaris schoonmaken. Het gaat vaak om de dagelijkse en periodieke schoonmaak van uw bedrijfsruimten en kantoorpanden. U kunt ook denken aan de schoonmaak van scholen, ziekenhuizen of andere openbare gebouwen. De  Allesreinigers van Hofkens HIG werken alleen met de beste materialen. Dit doen zij volgens een vast werkprogramma hiermee verzorgen zij de schoonmaak, zodat u zich te allen tijde kunt blijven focussen op uw eigen werk.

24/7 Calamiteitenservice

Wanneer de nood aan de man is, moet u kunnen vertrouwen op uw schoonmaakbedrijf. Hofkens HIG biedt als schoonmaakbedrijf in Breda naast alle schoonmaakdiensten ook een 24/7 calamiteitenservice. Dit is handig voor bepaalde noodsituaties. Is uw riolering kapot of heeft u een verstopte riolering? Of heeft u last van wateroverlast na een regenbui? Dan staat de 24/7 calamiteitenservice dag en nacht voor u klaar. Want bepaalde situaties vragen om acute hulp. Met de 24/7 calamiteitenservice van Hofkens HIG is dit mogelijk. Als u het water van het toilet steeds verder omhoog ziet komen wilt u niet hoeven wachten tot de volgende ochtend. Om schade aan uw pand of kantoorruimte te voorkomen moet u zo snel mogelijk handelen. Daarom is uw calamiteit onze calamiteit. Hofkens HIG is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar en zelfs op feestdagen. Of u riool of afvoer verstopt is. Onze Allesreinigers hebben hier ervaring mee. Ook kunt u bij ons terecht voor het verwijderen van graffiti of het reinigen van ravage.

Hofkens HIG is niet alleen als schoonmaakbedrijf in Breda, maar ook als schoonmaakbedrijf in Roosendaal dé ideale partij. Met alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak, kunt u met al uw schoonmaak bij ons terecht. Wilt u meer weten over werkwijze of onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/