Gebruik maken van een fulfilment servicebedrijf

We leven in een moeilijke tijd waarin veel personen ervoor kiezen om niet meer van huis te gaan voor hun werk. Er zijn ook veel vrouwen en mannen die ontslagen worden, omdat hun baas het niet meer kan bolwerken. Veel mannen en vrouwen die thuis zitten willen wat anders gaan doen. Ze willen zelfstandig gaan werken en geen verantwoording meer aan hun baas afleggen. Daarom beginnen veel mannen voor zichzelf en gaan als ZZP’er aan het werk. Ze starten een klusbedrijf en bieden de werkzaamheden aan die ze veel jaren voor hun baas hebben gedaan. Vrouwen gaan hoofdzakelijk vanuit huis werken.

Het werken van thuis zittende vrouwen

Er zijn veel vrouwen die al dan niet gedwongen thuis komen te zitten. Daarvan zijn er veel die niet stil kunnen zitten en gaan daarom zelf een webshop openen om bepaalde producten online te verkopen. Voordat het echter zo ver is, moeten er heel wat voorbereidingen getroffen worden. Voordat u de definitieve beslissing neemt, moet u weten wat de voor- en nadelen van een eigen webshop zijn. Ga daarvoor eerst, voor een vrijblijvend gesprek, naar de KvK. Zorg dat u alle vragen die u heeft vooraf op papier heeft geschreven, zodat u na het gesprek weet waar u aan toe bent.

Het opstarten van de webshop

U moet goed bekijken hoe u de boekhouding gaat bijhouden. Dat is belangrijk, omdat u verantwoording moet afleggen bij de belastingdienst. U moet beginnen met het bedenken van een goede treffende bedrijfsnaam. Het moet er een zijn die potentiële klanten niet snel zullen vergeten. Wanneer u die heeft, kunt u de website gaan opbouwen. Omdat u hoog in Google gevonden moet worden, is het onverstandig om zelf de website te bouwen. De website moet niet alleen snel zijn, maar vooral ook mooi. U moet er zelf ook gemakkelijk producten op kunnen plaatsen en verwijderen. Ook de prijzen en dergelijke moet u gemakkelijk aan kunnen passen. Klanten moeten eenvoudig kunnen zien hoe ze producten kunnen bestellen en afrekenen. Ook moet de mogelijkheid worden geboden om producten die niet bevallen terug te sturen. Laat daarom een website opbouwen door een professional. Natuurlijk zal het maken van een website geld kosten, maar dat zal u zeker snel terugverdienen.

Starten van de werkzaamheden

Wanneer de website online staat, kunnen de producten die op de website worden aangeboden verkocht worden. Zodra er een product wordt verkocht, moet u dat inpakken, adresseren en versturen. Dat zijn allemaal handelingen die u in het begin gemakkelijk kunt bijhouden. Zodra u echter meer producten gaat verkopen, kunt u op een punt terecht komen dat u het allemaal niet meer aan kan. Dat is dan het moment om een goed fulfilment servicebedrijf te benaderen. Wanneer u er een heeft gevonden, bijvoorbeeld Surlogic, is het belangrijk om met elkaar aan tafel te gaan zitten om goede afspraken te maken. Het fulfilment servicebedrijf zal, als u ermee akkoord gaat, alle logistieke handelingen van u overnemen.

De werkzaamheden van Surlogic

Zodra u het met elkaar eens bent, zal uw website worden verbonden met de computer van Surlogic. Zodra er een product wordt besteld, zien ze dat ook bij Surlogic. Hier wordt dan het product dat wordt besteld uit het voorraadmagazijn gehaald, ingepakt, geadresseerd en verstuurd. Bij Surlogic zal ook de voorraad worden bijgehouden. Ook producten die worden teruggestuurd zullen door de Surlogic worden verwerkt. U heeft dus helemaal geen omkijken meer naar de logistieke kant van uw website.

Vrije tijd door de samenwerking met Surlogic

Omdat alle logistieke handelingen door Surlogic worden gedaan, zult u zelf vrije tijd overhouden. U kunt dan de websites van collega’s bekijken die dezelfde soort producten verkopen. U kunt de prijzen eventueel aanpassen op uw website. U houdt zelfs vrije tijd over om op vakantie te gaan. De verkoop zal door de samenwerking met Surlogic 24/7 doorgaan. Van een goede samenwerking met het fulfilment servicebedrijf zult u veel profijt hebben. De opbrengst wordt hoger, zodat u ook meer zult verdienen.

https://surlogic.nl/nl/