Functie

Als financieel communicatiemedewerker is het uw verantwoordelijkheid om de communicatie- en IR-leiders bij te staan ​​bij het creëren van inhoud en om verschillende Franse financiële documenten te schrijven voor intern en extern gebruik.

Help de persoon die verantwoordelijk is voor communicatie en investor relations bij het schrijven, ontwerpen, produceren en verspreiden van bedrijfspublicaties. Uw belangrijkste focus ligt op financiële jaarverslagen en duurzaamheidsverslagen.

Help het hoofd communicatie en investor relations bij het maken van nieuwsbrieven, nieuwsbrieven, tijdelijke presentaties, enz.

Help leiders op het gebied van communicatie en investor relations bij het schrijven van geschreven inhoud over financiële transacties en fusies en overnames.

Om de informatie te verzamelen die nodig is om de inhoud van de inhoud te creëren, heb je te maken met een grote verscheidenheid aan teksten en moet je deelnemen aan brainstormsessies en interne / externe bijeenkomsten.

Breng communicatie op één lijn met strategische prioriteiten

Zorg voor consistentie en duidelijkheid van bedrijfsinformatie

Voorkom miscommunicatie door up-to-date informatie te verstrekken wanneer teamleden die nodig hebben

Aanbod

  • Persoonlijke groei en uitdagend werk, en onbeperkte mogelijkheden om je ambities te realiseren.
  • Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega’s die je werk ondersteunen.
  • Aantrekkelijk salaris en uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden!

Jouw profiel

  • Perfect Frans, en vloeiend in Engels en Nederlands. Elke andere taal is een pluspunt.
  • Kennis van kantoorautomatisering MS OFFICE: Word / Excel
  • Moet betrouwbare ervaring hebben in financiën en / of onroerend goed, vooral gericht op het opstellen van jaarverslagen en aanverwante documenten. Ervaring in de zorg heeft de voorkeur.
  • Vertrouwen, beheersing van emoties, planning en organisatie
  • Respecteer anderen, respecteer anderen of volg procedures.
  • Professionele kennis en expertise, of meerdere vaardigheden door werkgerelateerde training en aanzienlijke on-the-job ervaring
  • Werk autonoom binnen vastgestelde procedures en praktijken

Brieven registreren, sorteren, stempelen, bewerken en beheren van bestandsgegevens, gegevens bijwerken, retouren of herinneringen controleren, brieven, formulieren invoeren, … volgens instructies, inventaris controleren, tekorten vaststellen en bestellingen regelen, personeel verwelkomen en hun problemen vaststellen, codering van bestanden , Bestand en archiveren, kopiëren uitvoeren, telefoongesprek aannemen en doorverbinden met de gevraagde gesprekspartner om het bericht op te schrijven

Professionele (concentratie) bachelordiploma (PBA)

https://www.vindazo.be/vacatures/financial-officer.html